Παραδείγματα μορφοποίησης αναφορών σύμφωνα με το πρότυπο APA


Άρθρα σε περιοδικά

Όνομα συγγραφέα - χρόνος - τίτλος άρθρου - τίτλος περιοδικού (με πλάγιους χαρακτήρες) -- Τόμος, αριθμός σελίδων

Παράδειγμα

Jickling, B. & Spork, H. (1998). Education for the Environment: a critique. EnviromentalEducationResearch, 4(3), 309-27

Βαχτσεβάνου – Σταμούλη, Μ. (2005). Η συμβολή της χρήσης προσομοιώσεων και παιχνιδιών με θέμα το περιβάλλον στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση- με τη βοήθεια πρακτικών παραδειγμάτων. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ.143, 162-176


Βιβλία

Όνομα συγγραφέα - χρόνος - τίτλος βιβλίου (με πλάγια γράμματα) - εκδότης - τόπος έκδοσης π.χ.

Παράδειγμα

Παπαδημητρίου, Β. (1998). Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και σχολείο – μια διαχρονική θεώρηση. Αθήνα: Τυπωθήτω.

Carr,W. & Kemmis, S. (1983). Becoming critical. Deakin: University Press.


Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους

Όνομα συγγραφέα, (χρόνος). Τίτλος άρθρου. Το αρχικό του ονόματος του επιμελητή. Επώνυμο επιμελητή (Επιμ.), τίτλος βιβλίου με πλάγιους χαρακτήρες (σσ. …) Τόπος έκδοσης: εκδότης. Σε περίπτωση συλλογικού τόμου χωρίς επιμελητή, αναφέρεται μόνο ο τίτλος.

Παράδειγμα

Παπαδοπούλου, Π. (2005). Άνθρωποι και Ζώα. Στο Α. Γεωργόπουλος (Επιμ.), Περιβαλλοντική Εκπαίδευση – ο νέος πολιτισμός που αναδύεται. Αθήνα: Gutenberg.

Dalton, R. J., Gontmacher, Y., Lovrich, N. P. & Pierce, J. C. (1999). Environmental attitudes and the new environmental paradigm, In RJ. Dalton, P., Garb, N.P., Lovrich, J.C., Pierce and J.M. Whitely, (Eds.), Critical masses: citizens, nuclear weapons production and environmental destruction in the United States and Russia. Cambridge, MA: MIT Press.


Άρθρα σε πρακτικά συνεδρίων

Σουβατζή, Δ. (2000). Η Συνδιδασκαλία ως παράδειγμα Διεπιστημονικής προσέγγισης και συνεργατικής πρακτικής: Η μελέτη μιας περίπτωσης. Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης του 21ουαιώνα, Λάρισα.

Gambro, J.S. (1995). The environmental worldview of preservice teachersPaper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association, (San Fransisco).


Αναφορές στο Διαδίκτυο

McKeown, R., Hopkins, C.H., Rizzi, R., Chrystalbridge, M. (2002).Education for Sustainable Development Toolkit. Knoxville: Waste Management Research and Education Institution. (Retrieved fromhttp://www.esdtoolkit.org, last date accessed: 1 December 2006).