Τ.Π.Ε και Π.Ε
Τεύχος: 10 (55)
-
Η συγκεκριμένη βιβλιογραφική αναφορά αφορά το πόνημα, που πρόσφατα δημοσίευσαν η Ελένη Νιάρχου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας και ο Νίκος Στεφανόπουλος, Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Π.Ε. Δ΄ Αθήνας, στο πλαίσιο του υποστηρικτικού τους ρόλου προς συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν σχετικά προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Τεύχος: 8 (53)
-
Στο πλαίσιο των προσπαθειών του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) που αφορούν δραστηριότητες και δημιουργίες σχετικές με την ανάπτυξη, εξέλιξη και προώθηση της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, δημιουργήθηκε το ηλεκτρονικό 5-τομο e-book «ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ». Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να «κατεβάσουν» και να αποθηκεύσουν στο Η/Υ τους τον κάθε έναν από τους πέντε τόμους σε ξεχωριστά αρχεία PDF των 32 σελίδων το καθένα.
Τεύχος: 7 (52)
-
Τομέας ευθύνης του γραφείου Περιβαλλοντικής Διαχείρισης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας είναι η διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης στο Πανεπιστήμιο, καθώς και η προώθηση περιβαλλοντικών αξιών και δράσεων στα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας (καθηγητές, προσωπικό και φοιτητές), αλλά και της τοπικής κοινωνίας.
Τεύχος: 6 (51) - 2014
-
Α. Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης
(Στον κόμβο της Τεχνικής Στήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων: http://ts.sch.gr/software )
Α1. Στον παρόντα δικτυακό χώρο παρέχεται (από το Σεπτέμβριο του 2011), σε online μορφή το πιστοποιημένο εκπαιδευτικό λογισμικό για την Α/θμια & Β/θμια εκπαίδευση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξάρτητα του λειτουργικού συστήματος και του φυλλομετρητή που διαθέτει κανείς στον Η/Υ του.
Τεύχος: 5 (50) - 2014
-
Στο κείμενο παρουσιάζεται η βασική Διαδικτυακή υπηρεσία του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης, που είναι η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη η οποία στο ηλεκτρονικό της περιεχόμενο περιλαμβάνει όλους τους τομείς Επιστήμης και Τεχνολογίας και παρέχει, με ολοκληρωμένο τρόπο, στο χρήστη δυνατότητες αναζήτησης και ανάκτησης ψηφιακού υλικού διαρθρωμένες στις εξής ενότητες πληροφόρησης: α) Αποθετήρια ανοικτής πρόσβασης, β) Διαδικτυακό περιβάλλον των ηλεκτρονικών εκδόσεων ePublishing γ) Άλλες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες δ) Δείκτες έρευνας ε) Παραγγελία Δημοσιευμάτων (άρθρα, πρακτικά, βιβλία, διατριβές)
Τεύχος: 3 (48)
-
Η Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αιγαίου είναι μία από τις λιγοστές Πύλες, που έρχεται να καλύψει την ανάγκη εύρεσης Παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) – Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Ε.Π.Α.) με ιδιαίτερα προσεγμένο και αποτελεσματικό τρόπο.
-
Το Παράρτημα της ΠΕΕΚΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας και το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν σεμινάριο 20 ωρών μεικτής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης σε θέματα web 2.0. Ειδικότερα το θέμα του σεμιναρίου ήταν η αξιοποίηση των συνεργατικών εργαλείων του Διαδικτύου (Web 2.0) στην επικοινωνία των και τη δημιουργική εφαρμογή από τις Περιβαλλοντικές Ομάδες.
Τεύχος: 2 (47)
-
Το ENERGY BITS είναι ένα Εταιρικό Ευρωπαϊκό Διαδικτυακό Πρόγραμμα, που στοχεύει στην ορθολογική χρήση και εξοικονόμηση ενέργειας και την εφαρμογή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Intelligent Energy Europe (Ευφυής Ενέργεια για την Ευρώπη) της ΕΕ.
Τεύχος: 1 (46)
-
Τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ανάπτυξη ο θεσμός των σχολικών συμπράξεων στα πλαίσια του προγράμματος Comenius. Οι συμπράξεις στοχεύουν στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης και δίνουν τη δυνατότητα στα σχολεία της Ευρώπης να συνεργάζονται σε κάποιο κοινό θέμα (περιβαλλοντικό, πολιτιστικό, κ.α.). Επιδιώκουν την αλληλογνωριμία μαθητών και εκπαιδευτικών, την επικοινωνία, την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων. Αξιοποιούν τις ΤΠΕ και συμβάλλουν στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και παιδαγωγικών καινοτομιών στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης σε όλη την Ευρώπη. Από το 1995, που η ΕΕ προώθησε το πρόγραμμα Comenius στην υποχρεωτική σχολική εκπαίδευση, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από τους Έλληνες εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν σε μια σύμπραξη. Το θετικό αποτέλεσμα των συμπράξεων στην εκπαιδευτική διαδικασία οδήγησε στην αναγνώριση και καταξίωσή τους και στην αύξηση των προγραμμάτων που κατατίθενται για έγκριση στον Εθνική Μονάδα Συντονισμού.
-
Το 2o Δημοτικό Σχολείο Πεύκων στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Δια Βίου Μάθηση/Comenius-Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις, υλοποίησε τη διετία 2010-12 πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το νερό με τίτλο «Water, Aqua - The Essential Resource».
-
Η Περιβαλλοντική Ομάδα του 9ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, στα πλαίσια του προγράμματος Comenius - “ European shared treasure”: