Συνεντεύξεις – Συζητήσεις
Τεύχος: 21 (66)
-
Είναι δυνατόν η επιστήμη να περάσει στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Ναι, απαντούν με τον τρόπο τους αρκετές σελίδες που συνδυάζουν την επιστημονική γνώση με το χιούμορ και την επικαιρότητα στο ελληνικό Facebook (κυρίως) και σε άλλες πλατφόρμες. Το πλήθος των σελίδων φαίνεται να αυξήθηκε σε αριθμό, αλλά και σε επιστημονικά πεδία (βιολογία, γεωγραφία, χημεία, φυσική, αστρονομία, κ.ά.) τον τελευταίο χρόνο, καθώς και η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε μεγάλη. Η εκλαϊκευμένη επιστήμη που προσφέρουν τέτοιες σελίδες φαίνεται να έχει απήχηση σε ανθρώπους που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε εκπαιδευτικούς που προσβλέπουν στον εμπλουτισμό της διδασκαλίας τους συνδέοντας την θεωρία με εφαρμογές στην καθημερινότητα.
Τεύχος: 14 (59)
-
Η ιστορία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε) στον τόπο μας, ξετυλίγεται μέσα από την προσωπική μαρτυρία του Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Νάουσας, που από το 1985 και μέχρι σήμερα πραγματοποιεί προγράμματα Π.Ε στο σχολείο του, προσπαθώντας να “μετασχηματίσει” τη σχολική πραγματικότητα. Η ελπίδα που γεννήθηκε στην αρχή, ότι η Π.Ε θα μπορούσε να γίνει “ο πολιορκητικός κριός” για αλλαγές στο σχολείο, κατά πόσο σήμερα μπορούμε να πούμε ότι το έχει καταφέρει? Το ερώτημα παραμένει…
Τεύχος: 9 (54)
-
Το παράρτημα της ΠΕΕΚΠΕ Κ. Μακεδονίας σε συνεργασία με την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ οργάνωσε Εργαστήριο με εκπαιδευτή τον Dr Τony Shallcross και θέμα “Mύθοι της Εκπαίδευσης για την Αειφορία». Το εργαστήριο φιλοξενήθηκε στην Αίθουσα Λόγου και Τέχνης της Παιδαγωγικής Σχολής.
Μετά το τέλος του εργαστήριου ο Τony Shallcross έδωσε την ακόλουθη συνέντευξη στην Ντίνα Ταμουτσέλη.
Τεύχος: 6 (51) - 2014
-
Η Ελλάδα μαζί με τη Χιλή και την Τουρκία ανήκουν στην τέταρτη και προτελευταία ομάδα της κατάταξης έρευνας του εκδοτικού οίκου Pearson (Economist).
Τεύχος: 5 (50) - 2014
-
Όταν ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη (1984) η εφαρμογή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τις πρωτοποριακές μεθόδους προσέγγισης της γνώσης δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε φυσικά πιο θα ήταν το μέλλον αυτών των μεθόδων.
Παρά τις αρχικές τεράστιες δυσκολίες που αντιμετώπισε η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα προχώρησε και προχωρά αναζητώντας πάντα νέα πεδία προσέγγισης της γνώσης.
Τεύχος: 4(49) - 2013
-
Το άρθρο αυτό μπορεί να αποτελέσει αφορμή για διάλογο, για την προοπτική του θεσμού της Π.Ε, από εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται με την Π.Ε, είτε στα σχολεία, είτε σε θεσμικά όργανα που υποστηρίζουν τον θεσμό. Από τη Σύνταξη