Ο ερευνητικός στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει την επιθυμία και το κίνητρο των εκπαιδευτικών της Β/θμιας Εκπ/σης του Ν. Ηρακλείου για επιμόρφωση σε θέματα σχετικά με την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ). Στην έρευνα εφαρμόστηκε ποσοτική μεθοδολογία, συμμετείχαν 149 εκπαιδευτικοί οι οποίοι επιλέχθηκαν με τυχαία κατά συστάδες δειγματοληψία και η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Τα ευρήματα έδειξαν ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών δεν έχει επιμορφωθεί σχετικά με την ΕΑΑ.
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Τεύχος: 23-24 (68-69)
Τεύχος: 9 (54)
-
Το παράρτημα της ΠΕΕΚΠΕ Κ. Μακεδονίας σε συνεργασία με την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ οργάνωσε Εργαστήριο με εκπαιδευτή τον Dr Τony Shallcross και θέμα “Mύθοι της Εκπαίδευσης για την Αειφορία». Το εργαστήριο φιλοξενήθηκε στην Αίθουσα Λόγου και Τέχνης της Παιδαγωγικής Σχολής.
Μετά το τέλος του εργαστήριου ο Τony Shallcross έδωσε την ακόλουθη συνέντευξη στην Ντίνα Ταμουτσέλη.
-
Ένας μικρός τόμος με οκτώ κείμενα από παρουσιάσεις που έγιναν σε ημερίδα του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με θέμα: «Διερεύνηση των δυνατοτήτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σήμερα στη χώρα μας»