Η επίσκεψή μου στην 58η Biennale Τέχνης της Βενετίας το καλοκαίρι 2019 αποτέλεσε τροφή για σκέψη πάνω στο ζήτημα της Εκπαίδευσης για την Αειφορία. Τι περιλαμβάνει όμως η Εκπαίδευση για την Αειφορία; Είναι το άθροισμα των σχολικών δραστηριοτήτων (προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) που υλοποιούνται στα σχολεία μας εδώ και 30 περίπου χρόνια; Ή αποτελεί την εξέλιξη των προηγούμενων θεματικών εκπαιδεύσεων εστιάζοντας σε μια άλλη οπτική προσαρμοσμένη στις επιταγές της σύγχρονης σύνθετης και συνεχώς μεταβαλλόμενης πραγματικότητας;