Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η διερεύνηση των αλληλεπιδράσεων των παιδιών με τα υλικά τους φύσης και τα έντομα, που μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες, μπορούν να οδηγήσουν στην αναμόρφωση του εσωτερικού χώρου του νηπιαγωγείου. Στο πλαίσιο προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο μιας υπαίθριας κωμόπολης του Νομού Μαγνησίας με τη συμμετοχή επτά νηπίων και προνηπίων ηλικίας 4-5 ετών με επίκεντρο τη διαμόρφωση της τάξης του νηπιαγωγείου με στοιχεία της φύσης, οικεία από το ελεύθερο παιχνίδι των παιδιών στην αυλή του σχολείου.