Η ανάπτυξη και χρήση περιβαλλοντικών μονοπατιών στην εκπαίδευση δεν είναι πρόσφατη, ελάχιστες, ωστόσο, δημοσιευμένες ερευνητικές εργασίες έχουν εκπονηθεί. Σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ΚΠΕ για την αξία του "περιβαλλοντικού μονοπατιού" ως ολιστικής βιωματικής προσέγγισης στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία μέσα από τα ΚΠΕ. Διενεργήθηκε ποσοτική εμπειρική έρευνα με κατάλληλο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε σε 42 εκπαιδευτικούς ΚΠΕ.