Στο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα, το οποίο είχε ως θέμα τις «μετακινήσεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης», προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μια μαθησιακή κοινότητα μέσα στη σχολική μας μονάδα, η οποία θα αλληλεπιδρούσε δια ζώσης, αλλά και διαδικτυακά. Η ομάδα αυτή, από 22 μαθητές της Α΄ Λυκείου, ως δημοσιογραφική ομάδα, ενημέρωνε με άρθρα της την τοπική κοινωνία, και συμμετέχοντας στο δίκτυο «Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον», συνεργαζόταν μέσω διαδικτύου με άλλες δημοσιογραφικές ομάδες και ένα διεθνές πρακτορείο ειδήσεων.
Το θέμα των αστικών μετακινήσεων επιλέχθηκε γιατί α) οι μαθητές μας μένουν σε μια περιοχή του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης όπου η πρόσβαση στο κέντρο της πόλης με μέσα μαζικής μεταφοράς είναι δύσκολη, β) επιτρέπει τη διαθεματική προσέγγιση, γ) υπάρχει μεγάλη ποσότητα σχετικού υλικού διαθέσιμου για έρευνα στο διαδίκτυο, δ) είναι ένα επίκαιρο θέμα που ταλανίζει την πόλη της Θεσσαλονίκης και ε) συνδέεται με ένα ευρύ φάσμα γνώσεων που καλούνται οι μαθητές να αποκτήσουν στα πλαίσια διαφόρων μαθημάτων.