στάσεις

Τεύχος: 26 (71)

  • Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται διερεύνηση των γνώσεων και των στάσεων μαθητών/τριών, αστικών, ημιαστικών και αγροτικών περιοχών του νομού Αχαΐας για τα πτηνά. Από ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων σε δείγμα 68 μαθητών/τριών επιλεγμένων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου προκύπτει ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσιάζουν αρκετές δυσκολίες στην αναγνώριση των διαφόρων ειδών πτηνών. Επιπλέον, επιβεβαιώνεται ότι το σχολείο δεν αποτελεί τη βασική πηγή απόκτησης γνώσεων των μαθητών για τα πτηνά. Από την έρευνα φαίνεται επίσης ότι οι μαθητές με περισσότερες γνώσεις για τα πτηνά εμφανίζουν πιο θετικές στάσεις απέναντι σε αυτά, σε σχέση με αυτούς που έχουν ανεπαρκείς γνώσεις.

Τεύχος: 11 (56)

Εγγραφή στο στάσεις