Η ανάπτυξη και χρήση περιβαλλοντικών μονοπατιών στην εκπαίδευση δεν είναι πρόσφατη, ελάχιστες, ωστόσο, δημοσιευμένες ερευνητικές εργασίες έχουν εκπονηθεί. Σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ΚΠΕ για την αξία του "περιβαλλοντικού μονοπατιού" ως ολιστικής βιωματικής προσέγγισης στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία μέσα από τα ΚΠΕ. Διενεργήθηκε ποσοτική εμπειρική έρευνα με κατάλληλο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε σε 42 εκπαιδευτικούς ΚΠΕ.
Ιωάννης Πολίτης
Τεύχος: 20 (65)
Τεύχος: 4(49) - 2013
-
Παρά την αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα των σκύλων ανά τους αιώνες και την εξαιρετική κοινωνική τους συμπεριφορά και προσαρμοστικότητα, η ανθρώπινη αδιαφορία και βαναυσότητα εξαντλούνται σ’ αυτά τα ανυπεράσπιστα ζώα που όταν πια δεν είναι χρήσιμα στον ιδιοκτήτη τους κακοποιούνται και εν τέλει καταλήγουν στο δρόμο ως αδέσποτα. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε το παραπάνω ζήτημα μαζί με τους μαθητές μας και να προτείνουμε λύσεις που θα είναι αποδεκτές από το κοινωνικό σύνολο και θα ανακουφίσουν τους τετράποδους φίλους μας σε μια προσπάθεια αποκατάστασής τους στην ανθρώπινη συνείδηση.