Κ.Ε.ΠΕ.Α./Κ.Π.Ε

Τεύχος: 25 (70)

  • Ένα πάγιο αίτημα για την Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στη Θεσσαλονίκη ήταν η δημιουργία ενός δεύτερου ΚΕΠΕΑ στον νομό, έτσι ώστε να αυξηθεί η προσβασιμότητα στην Π.Ε. μιας τόσο μεγάλης περιοχής με εκατοντάδες σχολεία, όπως η περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης. Το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Θέρμης ιδρύθηκε στις 27.02.2018 στο Λιβάδι Βασιλικών, ένα ορεινό χωριό του Δήμου Θέρμης, σε υψόμετρο 740 μέτρων, με πλούσια ιστορία και πανέμορφα δάση. Στον οικισμό υπάρχουν κτίσματα που διατηρούνται από την εποχή της τουρκοκρατίας.

  • Πρόκειται για ένα κατεξοχήν συνεργατικό ψηφιακό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από σχολικές περιβαλλοντικές ομάδες για εκπαίδευση σχετικά με τις πλημμύρες

Τεύχος: 23-24 (68-69)

Τεύχος: 19 (64)

  • Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου προσφέρει στην εκπαιδευτική κοινότητα και σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο μια συλλογή εκπαιδευτικών παιχνιδιών (serious games) για την κλιματική αλλαγή, που συνδιαμορφώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς του ΚΠΕ και τέσσερις φοιτήτριες/τές του Worcester Polytechnic Institute (WPI) στο πλαίσιο της πρακτικής τους άσκησης στο ΚΠΕ. Τα παιχνίδια δοκιμάστηκαν με πλήθος μαθητών, κυρίως γυμνασίου, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα του ΚΠΕ για την κλιματική αλλαγή με τίτλο «Το κλίμα αλλάζει!

Τεύχος: 12 (57)

Τεύχος: 11 (56)

Τεύχος: 7 (52)

Τεύχος: 6 (51) - 2014

  • Τα τελευταία χρόνια ένα θέμα που εμφανίζεται ολοένα και πιο συχνά στα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων είναι ο σχολικός κήπος. Το θέμα αυτό αναδύθηκε από τα ενδιαφέροντα των σχολικών ομάδων χωρίς να υπάρχει καμία κεντρική οδηγία ή σχετικό αφιερωματικό έτος και συναντάται τόσο σε σχολεία της περιφέρειας όσο και σε σχολεία των αστικών κέντρων. Η εξάπλωση των σχολικών κήπων συνέπεσε με την παράλληλη ανάπτυξη της αστικής καλλιέργειας με τη μορφή δημοτικών και συλλογικών λαχανόκηπων. Ως εκ τούτου το ενδιαφέρον, αλλά και οι ανάγκες για επιμόρφωση και ενημέρωση τόσο από τη μεριά των εκπαιδευτικών όσο και των απλών πολιτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο.

Τεύχος: 5 (50) - 2014

Τεύχος: 3 (48)

Εγγραφή στο Κ.Ε.ΠΕ.Α./Κ.Π.Ε